Nämä toimitusehdot ovat voimassa 1.10.2018 alkaen Abcell Oy:n (http://www.abcell.fi) verkkokaupan versiossa https://www.pikatestit.mycashflow.fi.

Kauppa myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille sekä alv-velvollisille yrityksille ja yhteisöille. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

*TILAAMINEN*
Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkomaksupalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

ALV-velvolliset yritykset ja yhteisöt voivat tilata myös suoraan sähköpostitse abcell@abcell.fi.

*MAKSAMINEN ja MAKSUTAVAT*
Maksupalveluna toimii Checkout, jonka kautta maksuvaihtoehtoina toimivat luottokortti- ja verkkopankkimaksut. Ilmoittamalla tietoja kassalla hyväksyt Checkout-maksupalvelun ehdot. Painamalla Osta-painiketta hyväksyt LATVIA -verkkokaupan yleiset ehdot. Ellei sinulla ole verkkopankkiyhteyttä, et voi käyttää Checkout-maksupalvelua. Pyydä tällöin tilinumeromme sähköpostitse abcell@abcell.fi, jotta voit maksaa tilisiirtona suoraan tilillemme.

Alv-velvolliset yritykset ja yhteisöt, jotka tilaavat sähköpostitse abcell@abcell.fi ja ilmoittavat VAT-numeronsa sekä yhteys-, toimitus-, laskutus- ja pankkiyhteystietonsa voivat valita joko paperilaskutuksen (lasku tulee lähetyksen mukana) tai sähköisen e-laskutuksen, jolloin maksuaika on 14 vrk, ellei toisin sovita. E-laskutusta varten tulee ilmoittaa tarvittavat tiedot.  

*TILAUS- ja MAKSUVAHVISTUS*
Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle välittömästi sähköpostilla tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilaustietosi. Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö. Jos sinulla on kysyttävää, ota heti yhteys asiakaspalveluumme abcell@abcell.fi. Säästä tilausvahvistus mikäli joudut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. Asioidessasi asiakaspalvelussa pidä aina mahdollinen asiakasnumerosi ja tilausnumerosi saatavilla. Tarkasta aina, että toimituksen sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa.

*TOIMITUSTAVAT ja -KULUT*
Toimituskulut sisältävät kaikki toimitus- ja pakkauskulut. Esitämme ostoskorissa arvion tulevista toimituskuluista ensisijaisen käytössä olevan toimitustavan mukaan. Tarkat toimituskulut näet valittuasi tilaukselle haluamasi maksu- ja toimitustavat. Käytössä olevat toimitustavat riippuvat ostoskorin sisällöstä, tuotteiden suurimmasta paksuudesta ja yhteispainosta. Voit valita kassalla käytössä olevista toimitustavoista sinulle parhaiten sopivan vaihtoehdon jonka yhteydessä tarkka toimituskulu on esitetty. 

Mikäli kassa tarjoaa vaihtoehtoa "Kirje", suosittelemme sen valitsemista, koska kirje tuodaan perille annettuun osoitteeseen, kuten myös rahti. Paketit joutuu noutamaan Postin ilmoittamasta noutopisteestä. Posti lähettää tekstiviestinä ja sähköpostina ilmoituksen paketin saapumisesta ja noutopaikasta. 

*TOIMITUSAIKA*
Varastossamme olevien tuotteiden toimitus lähtee verkkokaupasta viimeistään seuraavana arkipäivänä siitä, kun olemme saaneet tiedon tilauksesta (alv-velvolliset) tai maksusuorituksesta (yksityishenkilöt). Kirjeiden toimitusaika on 2-3 vrk ja pakettien 3-5 vrk. Jos tuote on loppunut tai lähetys viivästyy, ilmoitamme siitä heti tilauksen saatuamme. Tuotteille, joita emme pidä Suomen varastossamme, on toimitusaika valmistajalta kerrottu  tuotteen esitteessä. 

Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Verkkokauppa tiedottaa sivuillaan poikkeavista toimitusajoista.

*PALAUTUSEHDOT*
Palautusehdot näytetään myös tilaussähköposteilla.
Atteikuma tiesības
Jums ir tiesības 14 dienu laikā atcelt šo līgumu, nenorādot iemeslu. Atteikuma periods beidzas 14 dienu laikā no dienas, kad saņēmāt pēdējo piegādi, vai lejupielādējamo produktu gadījumā - no brīža, kad saņēmāt pasūtījumu.
Lai izmantotu savas atteikuma tiesības, jums mūs nepārprotamā jāinformē par savu lēmumu atcelt līgumu (piemēram, izmantojot pastu vai e-pastu). Varat izmantot arī mūsu izdrukājamo atgriešanas veidlapu, bet tas nav obligāti.
Lai ievērotu atgriešanas perioda termiņu, jums mums jānosūta paziņojums par atgriešanu pirms atgriešanas perioda beigām.
Atgriešanas sekas
Ja nolemsiet atcelt šo līgumu, mēs atgriezīsim visus no jums saņemtos maksājumus, ieskaitot piegādes izmaksas (bet ne papildu izmaksas par cita piegādes veida izmantošanu, kas nav mūsu pēc noklusējuma ieteiktais cenas ziņā pieejamākais veids), bez kavēšanās un jebkurā gadījumā 14 dienu laikā pēc jūsu paziņojuma par atgriešanu saņemšanas. Mēs veiksim atmaksu, izmantojot to pašu maksājuma veidu, ko izmantojāt sākotnējā darījumā, ja vien neesat nepārprotami noteikuši citādāk, un jebkurā gadījumā neradot jums papildu izmaksas.
Jums preces jānosūta atpakaļ bez kavēšanās un 14 dienu laikā pēc paziņojuma par atgriešanu nosūtīšanas. Termiņš būs ievērots, ja preces nosūtīsiet atpakaļ pirms minētā 14 dienu perioda beigām.
Jūs esat atbildīgi tikai par tādu preču vērtības samazināšanos, kas nav notikusi tādas apstrādes rezultātā, kas nepieciešama preču veida, īpašību un funkcionalitātes noteikšanai.

*LUNASTAMATON PAKETTI*
Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä paketista, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta, pyydämme ostajalta toimenpideohjetta. Mikäli ostaja haluaa perua kaupan ja antaa pankkiyhteystietonsa, palautamme maksusuorituksen vähennettynä meille aiheutuneilla palautuskustannuksilla. Ellei ostajaan saada yhteyttä, emme tee asiassa mitään.

*ONGELMATILANTEET*
Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa kirjallisesti Peruutusoikeus ja palautusehdot -kohdassa mainittuun osoitteeseen tai soittamalla yhteystiedoissa mainittuun puhelinnumeroon. Jos paketti on selvästi vaurioitunut kuljetuksessa, teidän täytyy tehdä välittömästi asiasta reklamaatio valitsemanne toimitustavan kuljetusyhtiölle.